بقیة الله

برنامه ای برای نوروز 1394

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد

 

عزیزان لطفا  تا 20 ام فروردین ماه 1394 با صرف حداقل 28 ساعت، نمودار ترتیبی سوره یونس، نمودار موضوعی واژه حق با توجه به سوره یونس و مهارت هایی عملی از این سوره استخراج شود. نکاتی از جلسه 21 اسفند ماه پیوست شده است.

 

 

 

 

 لطفا نکات و سوالاتتان را در راستای حل این تمرین بفرمایید.



نکاتی از جلسه پنجم تدبر مکی

 

۹۳/۱۲/۲۴

نظرات  (۱۳)

بسم الله
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام خواهرای نازنینم. روی همه را می بوسم. 
سالتان پر خیر.
انشاالله حضرت زهرا همه ما را مورد عنایت قرار دهد.
یا علی
سلام عزیزان
:-) 
انشاالله سال پر برکتی باشه برای همه...
التماس دعا
سلام بر دوستان   ... سال جدید همگی مبارک. ان شاالله که زیر سایه حضرت زهرا(س) خوب قرآن بخوانیم و خوبتر عمل کنیم.... 
سلام بع همگی.سال نو مبارک
سلام بر خوبان
در این سال پر برکت فاطمی ، از خداوند برایتان سلامتی و سالی سرشار از رزق معنوی طلب میکنم  .موفق و مؤید باشید.
سلام مجدد.واقعا همه دارن طبق برنامه پیش میرن؟.من از اول سال هنوز یکساعت هم نتونستم وقت بگذارم.شما چطور؟ میشه راهنمایی کنید، نوع برنامه ریزی و..
سلام خانم عجایبی. متاسفانه من هم نتوانستم به خوبی روی مطالب متمرکز شوم ووقت بگذارم.
سلام خانم عجایبی. متاسفانه من هم نتوانستم به خوبی روی مطالب متمرکز شوم ووقت بگذارم.
سلام به همه بزرگواران.سوال : ما در اون 8 مرحله ای که استاد فرمودن حتما باید نمودار ترتیبی رو هم رسم کنیم یا رسم نمودار موضوعی اصله؟ (خب ترتیبی ایات رو بررسی کردیم)
سلام بر شما ... اون مراحل برای رسم نمودار ترتیبی موضوعیه اگه اشتباه نکنم. همون مرحله 1 ای که استاد قبلا گفته بودند. بعد از این وارد فاز بررسی موضوع اصلی میشیم. 
سلام مجدد.متشکرم ولی من بازم نمیدونم چی کار کنم.ما یه نمودار مشابه نمودار مادر برای حق رسم کنیم و آیات رو ذیل آن بیاریم یا کار دیگه ای باید بکنیم؟
سلام :)  الان شما مراحل را رفتید؟
کامل نه.مشغول چیدن آیات سوره زیر نمودار برای حق هستم،البته اگه درست عمل کرده باشم،نموداری مشابه نمودار مادر برای ایات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی